Profiber skjuler deres fejl

profiber_kabelbrud D. 29 juni postede Profiber en nyhed på deres eget site, som fortalte om deres store nedbrud. Selvom denne nyhed vist var lettere sminket af marketing afdelingen, så var den åbenbart ikke værd at have liggende på deres hjemmeside i længere tid.

For her til morgen så var nyheden pludselig forsvundet fra deres hjemmeside igen. For der skal jo helst kun være positive historier at finde der.

Siden kunne ses på dette link, indtil den blev pludselig var væk igen: http://www.profiber.dk/default.aspx?m=4&i=194&pi=2&pr=1

Nu lander den smukt på forsiden.

Så er det jo godt at vi forbrugere kan leve under ytringfriheden, og hjælpe Profiber med at huske på deres små fadæser. Ikke at jeg er sur på dem, så absolut nej, men jeg er af den holdning, at man ikke bør feje sådanne informationer væk, i et forsøg på at skabe et totalt lysegrønt billede af virksomheden.

Man kunne måske i stedet forsøge at vende sin historie største nedtur til en positiv historie, ved at snakke at lære om sine fejl. Fortælle om hvad man nu etablere for at undgå en ligende situation i morgen, hvis kablet en ny gravemaskine igen skulle komme forbi.

Men nej, ingen informationer i den retning. Så måske bliver der ikke optimere på den fejlmulighed. Måske lader de den sårbarhed stå åben. I hvert fald går de stille med dørene.

Nu skønt at være tilbage med internet i super hastighed. Når det kører, så kører det sku. Har aldrig haft en bedre og mere stabil linie. Men kunne godt ønske at Profiber var lidt mere åbne kommunikationsmæssig.

En lille ting mere.. når man nu har nedbrud. Så bør man nok overveje om man ikke skal opgradere sit telefonsupport med ekstrabemanding.. hold da op en kø. Og når man så ringer, og kommer i kø.. så får man besked: “Husk at du kan benytte vores selvbetjenings side på vores hjemmeside”… DOH!!!… Skide nem at bruge når man ikke kan komme på nettet *G*.

Skriv et svar